6 תשובות
לבלות איתו יותר
את לא צריכה לעשות משהו כדי שהוא יבחר בך
אם הוא יבחר בך זה טוב אבל אם לא זה רק אומר שהוא לא אהב אותך מספיק
הוא אוהב שתי בנות באותו זמן?
אנונימית
לא מאמי אל.. אל תבזבזי מאמץ עליו הוא לא שווה את זה. את לא צריכה אף פעם להרגיש שאת צריכה להצדיק בפני מישהו למה הוא צריך לאהוב אותך.
אנונימית
אל תנסי לגרום לו לאהוב אותך
אם הוא באמת אוהב אותך הוא ילך עם הלב שלו ויילך איתך..
באותו הנושא: