6 תשובות
תאכלי רגיל ותעשי ספורט
את יכולה לחזור לסיסטם שלך מחר, לאכול בריא ולעשות ספורט, ואל תרעיבי את עצמך
לפעמים קורה כשאוכלים יותר מדי, מה שכדאי לעשות זה לחזור לאכול באופן רגיל ולעשות ספורט.
שואל השאלה:
אבל אני עדיין אהיה ביתרון קלורי.. תכלס אכלתי בשביל יומיים
אבל אני עדיין אהיה ביתרון קלורי.. תכלס אכלתי בשביל יומיים
אנונימית
אם תחזרי למה שעשית מלפני זה אחרי תקופה קצרה הכל יהיה בסדר.
תמשיכי כאילו כלום לא קרה!!
באותו הנושא: