3 תשובות
after effects
video star אם יש לך אייפון
video star אם יש לך אייפון
בשיט שאין לי מושג..
אפטר אפקטס בכללי הכי טוב שיש אני אישית משתמשת בוידיאו סטאר פרו והתוצאות סבבה לגמרי אבל עדיפות לאפטר אפקטס זה יותר טוב
באותו הנושא: