4 תשובות
תגידי להם לכו זד**נו זה מה שאני הייתי עושה
אם את אוהבת את זה תמשיכי עם זה ותעשי מה שעושה לך טוב
או שתגידי להם שיפסיקו לדבר עלייך ולשפוט אותך
כי זה מה שאת אוהבת ומה שהם חושבים לא מעניין או שתתעלמי ותעשי מה שבא לך, זה החיים שלך לא שלהם.
כי זה מה שאת אוהבת ומה שהם חושבים לא מעניין או שתתעלמי ותעשי מה שבא לך, זה החיים שלך לא שלהם.
תעשי מה שבאלך
אבל אם זה מוזר ממש אז חבל
אבל אם זה מוזר ממש אז חבל
באותו הנושא: