4 תשובות
תגידי להם לכו זד**נו זה מה שאני הייתי עושה
אם את אוהבת את זה תמשיכי עם זה ותעשי מה שעושה לך טוב
או שתגידי להם שיפסיקו לדבר עלייך ולשפוט אותך
כי זה מה שאת אוהבת ומה שהם חושבים לא מעניין או שתתעלמי ותעשי מה שבא לך, זה החיים שלך לא שלהם.
DF1
תעשי מה שבאלך
אבל אם זה מוזר ממש אז חבל