29 תשובות
7-10.
8 עדיין עובדת על סבילות
חחח מזה השאלות האלה
אנונימית
8 ואני בראש טוב
קורונה טיימ
את בת 14 נשמה
את בת 14 נשמה
חחח אני לאנושמתת
איזה שוט לוקחים בגיל 14 דאפק
אולי עם ההורים מאיפה אני יודעת
כן
אם אמא שלי רואה אותי מתקרב לאלכוהול כלשהו מורידה לי אחת
על מה את מדברת
אם אמא שלי רואה אותי מתקרב לאלכוהול כלשהו מורידה לי אחת
על מה את מדברת
מבינה אותך..אני מרוקאית
זה יכול להיות פרשה בחדשות
מי הילדה בת ה-14 שהשתכרה מפאקינג 6 שוטים
מי הילדה בת ה-14 שהשתכרה מפאקינג 6 שוטים
חחח זה לא פייר שאי אפשר לכתוב פה יותר מ3 חח
נכון !
אבל כן אפשר תאמת
חחחחחחחחח
אבל כן אפשר תאמת
חחחחחחחחח
ח ח ח ח ח ח ח
הצלחתיי
לא ככה
לא נורא זה לא עובד
חחח
חחח
חחחחחח
ח ח ח ח ח רגע את/ה בת או בן כי השם מבלבל
מה נראה לך ?
את עושה אמוגי כל שלושה אותיות מחוברות בלי רווח
זה אומר לי שאי אפש ר לכתוב באותיות כפולות
מהה וואט אחותי איך כתבת ככ הרבה זה לא נותן לי
בחיים לא שתיתי אז אין לי מושג
כנראה שאשתכר מאחד
כנראה שאשתכר מאחד
מ5 מתחילה 10 שפוכה כבר
והיה ושתיתי נכון 8-10 שוטים, אם לא אכלתי שום דבר לפני ולא שתיתי מים 5 ואני על הרצפה.
הרבה
אין לי מושג כמה מעולם השתכרתי. ואני חולה אלכוהול
אין לי מושג כמה מעולם השתכרתי. ואני חולה אלכוהול
באותו הנושא: