6 תשובות
ממש אנוכי מצידו
מה? למה?
שואל השאלה:
מה אני אשמה שהם בדיאטה? אז שלא יאכלו!
מה אני אשמה שהם בדיאטה? אז שלא יאכלו!
אללי לא לא עושים דברים כאלה -_-
לאלאלאלאלא אם המשפחה שלל בדיאטה זה לא בסדר לעשות דבר כזה
לא נורא, תקני לעצמך סופגניה מוכנה :)
נסי להבין גם אותם.. דיאטה זה דבר קשה לכשעצמו, כשנוספים פיתויים בבית זה הופך אותה לעינוי מסויים. אם אפשר לעזור להם , למה לא?
נסי להבין גם אותם.. דיאטה זה דבר קשה לכשעצמו, כשנוספים פיתויים בבית זה הופך אותה לעינוי מסויים. אם אפשר לעזור להם , למה לא?
באותו הנושא: