התחברות
הרשמה
יש ילדה שאיתי במתמטיקה ויש לנו קשר טוב בסך הכול, יוצא לנו לדבר לפעמים... וחשבתי להציע לה שנפגש אחרי בית ספר..ללכת על זה?
8 בדצמבר 2020, 11:57
תיכון
ידידות
2 תשובות
למה לא?
ב
בלינוקס זה לא היה קורה
כן
L
Love and Thunder
באותו הנושא:
היי אז, בשיעור מתמטיקה המורה חילקה אותנו לקבוצות, ילדה אחת שאיתי בקבוצה אמרה
לבנות - מה זה אומר אם ילדה שאיתי בשכבה (המשך בפירוט)
יש איזה ילד שאיתי בכיתה וכל פעם שמישהו בצחוק אפילו כזה יורד עליי
הייתי לייד ילדה שחולה קורונה שאיתי בשכבה ועלה לי חום הגוף ל36.9
מוזר לבקש מילדה שאיתי במתמטיקה לצלם לי עמודים באינסטגרם?
יש איזה ילדה בשכבה שאיתי במתמטיקה היא פרחה כזאת וזה אני עוזרת לה לפעמים ללמוד במתמטיקה
יש ילדה שאיתי בהקבצה במתמטיקה ומאז שהיא השיגה את המספר שלי היא שואלת אותי מה היו השיעורים כל יום, וזה מחרפן אותי כי היא
למה שילד שאיתי בהקבצה שלא דיברתי איתו בחיים ישמור אוצי באנשי קשר שלו?
אם ילד וילדה מדברים אחד עם השני רק בוואטאפ יודעים הכול אחד על השני.
האם זה אפשרי - להפוך מילדה בורה במתמטיקה, למאוד טובה במתמטיקה?
אם אני בזום ואני יוצא לטיקטוק הילדים שאיתי בזום שומעים את הטיקטוק