7 תשובות
אל תעשי.
תשעים זה ממש טוב.
תשעים זה ממש טוב.
כן
מה את יכולה כבר להפסיד?
כלום
מה את יכולה כבר להפסיד?
כלום
אל תעשי.
אם אני לא טועה זוכרים את הציון האחרון וזה יכול להוריד לך.
90 זה ממש מעולה
אם אני לא טועה זוכרים את הציון האחרון וזה יכול להוריד לך.
90 זה ממש מעולה
אל תעשי 90 זה ציון מהמם , וגם אם תעשי אין לך מה להפסיד לוקחים את הציון הגבוה מבין השניים
אם זה הגבוה בינהם לוקח אז כן אבל אם זה או זה או זה אז אל תסתכני כי 90 זה ציון ממש טוב ואם עשית את כל העבודות ותלמידאות זה יכול להגיע ל100
אעע וואלה אם את מבינה את החומר ממש טוב אז למה לא
אני גם כנראה עושה