39 תשובות
יש הוכחות לזה שכדור הארץ הוא כדור, או ''עגול''. ראו אותו מהחלל... ראו שהוא כדור
יש הוכחות, ובכללי לא ככ מעניין אותי מה הצורה של כדור הארץ
שואל השאלה:
לא ראו אותו מהחלל...
לא ראו אותו מהחלל...
בטח שראו אותו מהחלל יש צילומים
מה, ברור שראו. אז זה סתם כדור קלקר גדול מרחף בחלל?
תגידי את רצינית, ראו אותו מהחלל
ספאם לא מוצלח....
אנונימי
שואל השאלה:
סתכלו
תהיו בראש פתוח
זה כדור הארץ ב2012
וכדור הארץ ב2015.
כל שנה הוא נראה אחרת?
עכשיו נאסה אמרה שזה הדמייה ממוחשבת. לאיך שכדור הארץ נראה לא תמונה. יש י פוטושופ שבא להציג איך זה נראה עכשיו כל שנה כדור הארץ נראה שונה
סתכלו
תהיו בראש פתוח
זה כדור הארץ ב2012
וכדור הארץ ב2015.
כל שנה הוא נראה אחרת?
עכשיו נאסה אמרה שזה הדמייה ממוחשבת. לאיך שכדור הארץ נראה לא תמונה. יש י פוטושופ שבא להציג איך זה נראה עכשיו כל שנה כדור הארץ נראה שונה
קישורים מצורפים:
תהיי יותר ברורה אי אפשר להבין מה את אומרת, מה זה קשור לשינוי שלו, ראו שהוא עגול, זהו מה את רוצה
שואל השאלה:
לא ראו שהוא עגול
לא הצליחו להוכיח את "הקימור" של הכדור
או את זה שהוא זז ואני בן
גם ככה הם אומרים שנראה כדור הארץ
ג לפי מה דהם אומרים וגם לפי היגיון פשוט, אילו לא תמונות אלה פוטושופ/הדמיה לאיך שזה נראה. וכל שנה זה משתנה
לא ראו שהוא עגול
לא הצליחו להוכיח את "הקימור" של הכדור
או את זה שהוא זז ואני בן
גם ככה הם אומרים שנראה כדור הארץ
ג לפי מה דהם אומרים וגם לפי היגיון פשוט, אילו לא תמונות אלה פוטושופ/הדמיה לאיך שזה נראה. וכל שנה זה משתנה
קישורים מצורפים:
נו אז רואים את השינוי של כדור הארץ בגלל האקלים, ואיך שבני האדם "מטפלים" בו, את רואה שהוא עגול
שואל השאלה:
"את רואה עגול"
את לא מבינה כלום
אם לא היו אומרים לך שהוא עגול לא היה לך מושג. לא היית חושבת על זה לעולם לבדך.. כי זה כנראה לא המציאות.
"את רואה עגול"
את לא מבינה כלום
אם לא היו אומרים לך שהוא עגול לא היה לך מושג. לא היית חושבת על זה לעולם לבדך.. כי זה כנראה לא המציאות.
אתה flat earther?
אכן לא הייתי חושב על זה כי לא חקרתי, הם חקרו, אתה לא חקרת אז שב בשקט
מה זה השטויות האלה
לא משנה מה אומרים, לא משנה כמה בלבולי מוח תקרא.
כדור הארץ הוא כדור. למען האמת גם לא כדור, אלא אליפסה תלת מימדית. שכחתי איך קוראים לזה.
בקיצור - ראו אותו מהחלל. וגם אפשר לראות שהוא כדור לא מהחלל, אם עולים מספיק גבוה, ניתן לראות שהוא מתחיל להיות כדורי. ואם עולים עוד יותר, ומגיעים לחלל, רואים שהוא כדור.
לא משנה מה אומרים, לא משנה כמה בלבולי מוח תקרא.
כדור הארץ הוא כדור. למען האמת גם לא כדור, אלא אליפסה תלת מימדית. שכחתי איך קוראים לזה.
בקיצור - ראו אותו מהחלל. וגם אפשר לראות שהוא כדור לא מהחלל, אם עולים מספיק גבוה, ניתן לראות שהוא מתחיל להיות כדורי. ואם עולים עוד יותר, ומגיעים לחלל, רואים שהוא כדור.
שואל השאלה:
המחסום היחיד שעומד בפני האמת זה להיות משוכנע שאתה כבר יודע אותה.
תפסיקו להגיד דברים כמו שב ובשקט לא חייבים להגיב, לפחות לא להגיב דברים מטומטמים. גיליתי דברים מעניינים בתחילת שנה, שעכשיו אני אומר פאק יותר אנשים צריכים לדעת את זה. אז מקסימום אל תתחברו לדברי.
המחסום היחיד שעומד בפני האמת זה להיות משוכנע שאתה כבר יודע אותה.
תפסיקו להגיד דברים כמו שב ובשקט לא חייבים להגיב, לפחות לא להגיב דברים מטומטמים. גיליתי דברים מעניינים בתחילת שנה, שעכשיו אני אומר פאק יותר אנשים צריכים לדעת את זה. אז מקסימום אל תתחברו לדברי.
מצטער חבר, לא מתחבר לדבריך
אוקיי, אז אני לא מתחברת לדבריך
תגיד לי, הסתכלת פעם על ספינה באופק? ראית איך היא נעלמת מהעין שלך?
אם כדור הארץ היה שטוח היא הייתה פשוט מתכווצת עד שכבר לא היו רואים אותה, אבל זה לא מה שקורה, מה שקורה זה שאנחנו מתחילים לאבד את החלקים הנמוכים של הספינה-כי קרניים מהם לא מדיעיות לעין שלנו, וזה מה שקורה שכדור הארץ הוא כדורי!
אם כדור הארץ היה שטוח היא הייתה פשוט מתכווצת עד שכבר לא היו רואים אותה, אבל זה לא מה שקורה, מה שקורה זה שאנחנו מתחילים לאבד את החלקים הנמוכים של הספינה-כי קרניים מהם לא מדיעיות לעין שלנו, וזה מה שקורה שכדור הארץ הוא כדורי!
שואל השאלה:
ווילי ונקה, חבל לנהל ויכוח מתוך בורות.
בגלל שעוד לא הפריכו את המידע שאת חושבת שהוא נכון לא בהכרח אומר שאת צודקת, נכון?
הרי פעם אמרו מלא דברים הזויים.
אז עכשיו שפכתי עליהם מידע מעניין.
אז את המידע הזה מתחילים להפריך.
והאמת מתגלה :)
ודבר שני
לא קראתי בלבולי מוח
כדור הארץ הוא כדור כי סמכת על המידע שמישהו העביר לך, את אומרת שראו אותו מהחלל כי סמכת על המידע שהעבירו לך. ולקודמים לך וכך הלאה.. אם עולים מספיק גבוה מגלים שאי אפשר לעלות גבוה יותר. זו האמת..
ווילי ונקה, חבל לנהל ויכוח מתוך בורות.
בגלל שעוד לא הפריכו את המידע שאת חושבת שהוא נכון לא בהכרח אומר שאת צודקת, נכון?
הרי פעם אמרו מלא דברים הזויים.
אז עכשיו שפכתי עליהם מידע מעניין.
אז את המידע הזה מתחילים להפריך.
והאמת מתגלה :)
ודבר שני
לא קראתי בלבולי מוח
כדור הארץ הוא כדור כי סמכת על המידע שמישהו העביר לך, את אומרת שראו אותו מהחלל כי סמכת על המידע שהעבירו לך. ולקודמים לך וכך הלאה.. אם עולים מספיק גבוה מגלים שאי אפשר לעלות גבוה יותר. זו האמת..
אהה... אני ממש לא מתחברת לדבריך
שואל השאלה:
אנוכי אני=
את זה למשל הפריכו ממזמן.
נאסה וכול "החכמולוגים" שם למעלה
קבעו שהספינה שנעלמת באופק נעלמת בגלל הקימור של הכדור. זה היה ממזמן.
עם הטכנולוגיה של היום אפשר לעשות זום של החיים. וראו שאין קימור
אנוכי אני=
את זה למשל הפריכו ממזמן.
נאסה וכול "החכמולוגים" שם למעלה
קבעו שהספינה שנעלמת באופק נעלמת בגלל הקימור של הכדור. זה היה ממזמן.
עם הטכנולוגיה של היום אפשר לעשות זום של החיים. וראו שאין קימור
חבר לא ענית על השאלה, אתה flat earther?
תראה לי מקום בו הפריכו את זה, כי אני מסתכל במשקפת של דוד שלי, שמגדילה מאוד ורואה את זה מעולה.
אסטרונאוטים(ורובוטים) טסו וראו שהוא עגול
מבין ?
מבין ?
אדם סקרן ורעב אתה מצויד עם הוכחות
שואל השאלה:
אין עם מי לדבר
אין עם מי לדבר
שמע, את הקימורים אפשר לראות גם לא מהחלל, אתה פשוט צריך להיות במקום מספיק גבוה ביום בהיר. ודרך אגב, את היות כדור הארץ עגול, אם אני לא טועה היוונים או הרומאים הצליחו לגלות, וזה על סמך מתמטיקה וללא לווינים.
אני בכלל חושבת שאנחנו חיים בסימולציה, אבל אם אני חייבת לענות אז לדעתי כדור הארץ שטוח עם כיפה עגולה יא
אנונימית
יש הוכחות שכדור הארץ הוא עגול ויש המון תופעות פיזיקליות שמוכיחות את זה שהוא עגול
תבדוק בגוגל טיפש
שואל השאלה:
אתם מנהלים ויכוח מתוך בורות.
ההוכחות שאתם מדברים עליהם הם לא הוכחות.
אתם משתמשים במידע שאני אומר לכם שהוא שגוי כדי לגבות את המידע שאני אומר לכם שהוא שגוי. ואומרים לי אבל הנה כך וכך וכך...
אני מעיר את עינכם ואומר לכם שמשהו שחשבתם לא נכון, או ניתן להפריך אותו
(לא אומר לכם להאמין לי) ואתם מקללים
כמו ש
למשל בספרי ההיסטוריה רשום
"מאבק ארצות הברית נגד האינדיאנים"
או "האינדיאנים באמריקה/ארצות הברית"
או "האם נשארו אינדיאנים בארצות הברית, לאן הם נעלמו"?
ואני אומר לכם שאינדיאנדים בכלל הודים
ואלה עם הנוצות והחצים נקראים בכלל ילדי יבשת אמריקה לא אינדיאנים.
אז אינדיאניים הם בכלל הודים
וכקולומבוס הגיע לאמריקה, הוא בכלל חשב שהגיע להודו. אף אחד לא טרח לתקן את זה וכולם מתייחסים אל זה כאל עובדה כי זה רשום בספרים ולומדים על המלחמות שלהם.
ואתם תגידו לי
"לא לא"
אינידאנים הם לא הודים.
הודים הם בכלל בהודו, אינדיאניים יש להם נוצות על הראש והם עושים קולולו. יש מיליון סרטים על אינידאנים, הם יורים בחצים וכו'..
לא קולומבוס פשוט היה ספרדי
אינדיה זה הודו בספרדית
ובגלל זה קרא להם אינדיאניים- בספרדית הודים.
זה לא אותו דבר כמו כדור הארץ
זה רק בא לומר שאתם מקללים אותי כמו מפגרים ואומרים לי שיש מלא הוכחות כשלמעשה אין.
אתם מנהלים ויכוח מתוך בורות.
ההוכחות שאתם מדברים עליהם הם לא הוכחות.
אתם משתמשים במידע שאני אומר לכם שהוא שגוי כדי לגבות את המידע שאני אומר לכם שהוא שגוי. ואומרים לי אבל הנה כך וכך וכך...
אני מעיר את עינכם ואומר לכם שמשהו שחשבתם לא נכון, או ניתן להפריך אותו
(לא אומר לכם להאמין לי) ואתם מקללים
כמו ש
למשל בספרי ההיסטוריה רשום
"מאבק ארצות הברית נגד האינדיאנים"
או "האינדיאנים באמריקה/ארצות הברית"
או "האם נשארו אינדיאנים בארצות הברית, לאן הם נעלמו"?
ואני אומר לכם שאינדיאנדים בכלל הודים
ואלה עם הנוצות והחצים נקראים בכלל ילדי יבשת אמריקה לא אינדיאנים.
אז אינדיאניים הם בכלל הודים
וכקולומבוס הגיע לאמריקה, הוא בכלל חשב שהגיע להודו. אף אחד לא טרח לתקן את זה וכולם מתייחסים אל זה כאל עובדה כי זה רשום בספרים ולומדים על המלחמות שלהם.
ואתם תגידו לי
"לא לא"
אינידאנים הם לא הודים.
הודים הם בכלל בהודו, אינדיאניים יש להם נוצות על הראש והם עושים קולולו. יש מיליון סרטים על אינידאנים, הם יורים בחצים וכו'..
לא קולומבוס פשוט היה ספרדי
אינדיה זה הודו בספרדית
ובגלל זה קרא להם אינדיאניים- בספרדית הודים.
זה לא אותו דבר כמו כדור הארץ
זה רק בא לומר שאתם מקללים אותי כמו מפגרים ואומרים לי שיש מלא הוכחות כשלמעשה אין.
זה נטו כי אתה טיפש. המדע שאנחנו מדברים בו הוא נכון והוא קיים כבר המון שנים והוא נרבה יותר מדויק מהאיש הרנדומלי הזה שראית ביוטיוב שאמר לך שזה לא נכון. תשתמש טיפה בחשיבה קריטית אחי. אתה מנסה להאיר את עינינו אבל אתה הבור כאן
שואל השאלה:
אוי
כמות האגו במשפט
"אתה טיפש המדע שאנחנו מדברים בו הוא מדויק ונכון וקיים כבר המון שנים"
לא ראיתי אף אחד ביוטיוב שאמר לי שזה לא נכון. אנשי נאסה בעצמם בטעות פולטים דברים, אומרים שהצילום של כדור הארץ הוא פוטושופ ועוד דברים.
המדע של פעם הוא לא המדע של היום.
כלומר שהמדע של היום הוא לא בהכרח יהיה נכון עוד 500 שנה. לא?
אוי
כמות האגו במשפט
"אתה טיפש המדע שאנחנו מדברים בו הוא מדויק ונכון וקיים כבר המון שנים"
לא ראיתי אף אחד ביוטיוב שאמר לי שזה לא נכון. אנשי נאסה בעצמם בטעות פולטים דברים, אומרים שהצילום של כדור הארץ הוא פוטושופ ועוד דברים.
המדע של פעם הוא לא המדע של היום.
כלומר שהמדע של היום הוא לא בהכרח יהיה נכון עוד 500 שנה. לא?
אתה אומר שאתה פוסל את ההוכחה שאנחנו מציגים לך-אני עוד לא ראיתי אפילו לא פסילה אחת.
תפסולאת הטענות שלנו, בשיטה מדעית-ואני אאמין שכדור הארץ לא כדורי.
תפסולאת הטענות שלנו, בשיטה מדעית-ואני אאמין שכדור הארץ לא כדורי.
המדע של היום בנוי על המדע של פעם.... ובינתיים אתה לא מוכיח כלום. אתה רק יורד עלינו. תראה לי בהוכחה מדעית או מתמטית שהעולם שטוח ואני אאמין לך
יש יותר הוכחות לזה שכדור הארץ עגול מכמות ההוכחות שלאנשים כמוך יש אייקיו מעט טמפרטורת החדר
שיתנו*^
אנונימי
עזוב כדור הארץ, אנשים כאלה שותנו לי הוכחה שהמוח שלהם קיים
אנונימי
באותו הנושא: