13 תשובות
מזעזע
כבר שנה אין לי
לגמרי לפני שנה היה יותר מעניין
שואל השאלה:
אני רק היום מחקתי ופיתאום באמת שאני כבר בקושי בפלאפון וזה כזה כייף אבל אני מפחדת להישבר בקרוב
אנונימית
זוועתי
מחקתי לפני חצי שנה בערך, ההחלטה הכי טובה שעשיתי
זה מגעיל אותי שאחותי הקטנה שם ואני רואה שהיא נחשפת שם לדברים שהיא לא אמורה להיחשף ויש באפליקציה הזאת הרבה ילדים קטנים שנחשפים לטרנדים המטומטמים וסרטונים דוחים
שואל השאלה:
גזגזי^^ יאאאא המפורסמת של סטיפס ענתה איפה הכתר שלי במה זכיתי
אנונימית
לא אוהב ולא מתחבר זה הכל בנוי על גוף והשיט הזה ואני לא אוהב
אהה וזה שמעליך יש לו שם וכן אני מחקצי פעמים אינסטנגרם ופתחתי אני לא מת על זה אבל נראה לי שאצטרך ללמוד איך עובד שם העסק
שואל השאלה:
כן מחקתי גם את האינסטגרם והכל פשוט קרה היום ואני מפחדת שאני אחזור לזה כי לא באלי וזה גם פקוט רעיל כל הדברים האלה
אנונימית
כמוך בדיוק גם אני הבעיה שתכלס חוץ מבית ספר ( שאני כבר לא ) וישיבות או מסיבות שכמעט ואין זו הדרך היחידה שישימו לב אליך או ליצור קשרים חדשים כי כולם שם עם אתה זורק את זה אתה צרגיש לבד ומנותק
זה תלוי באיזה צד של טיקטוק את אבל כן כבר נהיה שם משעמם שום דבר חדש הכל שם חוזר על עצמו . יוטיוב תמיד היה הכי טוב