8 תשובות
מציבה
y=3x2-1
מציבה באחת מהמשוואות
1-(3*2)=y
y=6-1
y=5
נקודת חיתוך:(3,5)
1-(3*2)=y
y=6-1
y=5
נקודת חיתוך:(3,5)
שואל השאלה:
תודה רבה!!
תודה רבה!!
בבקשה
שואל השאלה:
יצא לי x=3, איך אני מוצאת את הy?
יצא לי x=3, איך אני מוצאת את הy?
לא הבנתי בדיוק את השאלה, הכוונה היא למצוא את נקודת החיתוך של הפונקציות אחת עם השנייה? אם כן פשוט צריך להשוות את הפונקציות ואז אחרי שאת מוצאת את ה x להציב אותו באיזה פונקציה שאת רוצה מבין השתיים וככה תמצאי את ה y
את צריכה להשוואת בין המשוואות
כאילו לעשות:
2x-1=-x+8
פותרים את זה ככה
2x+x=8+1
3x=9
x=3
כאילו לעשות:
2x-1=-x+8
פותרים את זה ככה
2x+x=8+1
3x=9
x=3
באותו הנושא: