14 תשובות
לא מתעסק בזה ולא אכפת לי מפוליטיקה או מהצבעות
שמאל
ימין
עם הימין***** סליחהה
אין יאוש בעולם כלל
ומה עם הערבים שגרים פה היום, לסלק אותם?
ומה עם הערבים שגרים פה היום, לסלק אותם?
שמאל.
^^חחח "לא ימין קיצוני" אבל בעד טיהור אתני
^^חחח "לא ימין קיצוני" אבל בעד טיהור אתני
אנונימי
אנונימי
חח אפילו לא רשמת את המשפט נכון
חח אפילו לא רשמת את המשפט נכון
ערבי גבר זה ערבי בקבר
זה "ערבי טוב זה ערבי מת"
והשני "ערבי גבר זה ערבי בקבר"
והשני "ערבי גבר זה ערבי בקבר"
מה עוד? אין עוד
אני פשוט לא מסכים איתך בכלל
יש ערבים בארץ שהם אחלה גברים והולכים לצבא והכל
אז לא, לא כל ערבי טוב זה ערבי מת..
אני פשוט לא מסכים איתך בכלל
יש ערבים בארץ שהם אחלה גברים והולכים לצבא והכל
אז לא, לא כל ערבי טוב זה ערבי מת..
אמצע . אין לי שמאל לימין כי יש דברים השמאל כמו זכויות להטבים ותת להתחתן בארץ לאנשים שלא יהודיים .. אבל אני יותר עם השמאל כזה
ימין
ימין. לא ימין קיצוני של להרוג את כל הערבים וכו'.. אבל אני חושבת שבמדינה יהודית צריכים לגור רק יהודים ולא לתת שטחים לערבים.
עריכה; למשל לא לתת עוד שטחים מהארץ כמו גוש קטיף וכו'.. בשביל שלום.. לא לתת עוד שטחים ומקומות מארץ ישראל.
עריכה; למשל לא לתת עוד שטחים מהארץ כמו גוש קטיף וכו'.. בשביל שלום.. לא לתת עוד שטחים ומקומות מארץ ישראל.
אני בדעות ימני (למעט הלהטב שאני בעדם) אבל אני שם לעצמי מטרה לכבד כל אחד והדעה שלו, אין לי בעיה לשמוע אנשי ימין ואין לי בעיה גם לשמוע אנשי שמאל
אבל שיהיה בצורה מכבדת.
אבל שיהיה בצורה מכבדת.
באותו הנושא: