4 תשובות
לא לעשות כלום את בסדר גמור. יותר טוב שתדברי עם בנות. ולאט לאט את תיפתחי לשיחה עם בנים
זה ממש לא מוזר אם תתחילי לדבר איתם
תראי בתור אחת שלא זורמת ומבלה עם כולם אני חושבת שאת צריכה לבלות רק עם מי שאת רוצה אל תעשי משהו רק כי אחרים עושים, אבל תנסי להכיר אנשים חדשים.
תהיי איתם בעבודות של הבית ספר ותדברי איתם על העבודה ותוך כדי תפתחי שיחה בלי קשר ללימודים וככה תתחברו
באותו הנושא: