התחברות
הרשמה
התחלתי לדבר עם מישהו שכבר הכרנו מזמן אבל עכשיו זה יותר בקטע וכבר יומיים שאנחנו לא מדברים אחרי כמה ימים שדיברנו ברצף(המשך
למה לדעתכם הוא לא שולח כלום? גם כאילו אני הייתי ההודעה האחרונה אם זה קשור..
8 בדצמבר 2020, 21:23
התאהבות
אינסטגרם
הודעות
נושאים לשיחה
ידידים
תשובה אחת
שואל השאלה:
לא נואש מידיי?
אנונימית
באותו הנושא:
מישהו בן 13 ואני שאני בת 15.8 הכרנו לפני כמה חודשים ובזמן האחרון אנחנו מדברים המון...
היי אשמח לתושבה התחלתי לדבר עם משהו מלפני יומיים הכרנו באינסטנגרם הוא דתי הוא כל הזמן קורא לי מאמי וכאלה שואל שאלות
אני מדברת עם מישהו מחול כבר תקופה..הכרנו בוידאו גיים ומאז לא הפסקנו לדבר כבר תקופה ארוכה אני יודעת שזה לא טוב אבל איכשהו אני מוצאת את
יש מישהי שהתחלתי לדבר איתה מכאן ואני כבר לא ככ בעניין לדבר איתה והשיחות משעממות..
התחלתי עם מישהו שפעם הכרנו באינסטגרם והוא סינן אותי כמה זה פדיחה?
התחלתי לדבר עם מישהו ולאט לאט הוא התחיל לדבר ממש יבש, להפסיק לדבר איתו?
הכרתי מישהו בן 23 ואני 18 וחצי הכרנו בדיוק לפני שבוע ואנחנו מדברים די הרבה
התחלתי לצאת עם מישהו ויש כימיה ממש טובה, שבוע הבא יום האהבה השאלה אם לקנות לו או לעשות לו משהו כי בכל זאת הכרנו הרגע
היי אני וחבר שלי כבר חודשיים ביחד, הכרנו את החברים אחד של השניה אבל לא הכרנו את ההורים והוא אפילו לא מדבר על זה.
בנים למה לוקח לכם לענות המון זמן לריפליי? התחלתי ריפליי באינסטגרם עם מישהו והוא עונה אחרי מלא שעות (הכרנו לפני כמה ימים)
אוי איזה הרגשה חרא, התחלתי לדבר עם מישהו מפה וששמתי תמונה הוא פשוט הפסיק לדבר איתי..