4 תשובות
תבדקי. זה נשמע כמו מאניה דפרסיה אבל אף אחד כאן לא יוכל לאבחן אותך חוץ מאיש מקצוע
זה לא מאניה דיפרסיה.
אבל את יכולה ללכת לפסיכיאטר שיאבחן אם את מרגישה שמשהו לא תקין.
שואל השאלה:
רציני? זה בול מה שאצלי
אנונימית
מאניה זה כמות זמן של שבוע בערך ודיפרסיה חודש
אבל זה משתנה
אז כנראה שלא