4 תשובות
אני רק אוסיף שתמשיכי לבכות עד שזה יפסק לבד. למה? כי הבכי משחרר, משחרר פיזית לחץ בגוף. באמת שזה חשוב. מעבר לזה צריך להבין מה הבעיה כדי לנסות לעזור.
שומעת שלחי הודעה נבדר אותך ונדברר
מה קרה ?
שלחי הודעה
אני כאן תמיד
אני כאן תמיד
באותו הנושא: