10 תשובות
המטרה זה לא לאכול פחות זה לאכול בריא!
שואל השאלה:
אבל היא לא רעבה
אם היא לא אוכלת בשביל להרזות אז כן זה היא מרעיבה את עצמה
ואם היא לא רעבה זה משהו אחר
אם היא לא רעבה סימן שהיא אכלה ארוחה גדולה אבל צריך שלוש פעמים ביום ארוחות קטנות. אני ספציפית לא אוכל ארוחת בוקר כי אין לי זמן אבל אני משלים עם ארוחת הצהריים
כן זאת הרעבה עצמית
כן הפרעת אכילה
אם זו ארוחה ממש ממש גדולה מלאה בכל הקלוריות ליום שלם והיא נשארת שבעה, לא
כן.
היא לגמרי מרעיבה את עצמה
כן חד משמעית