3 תשובות
שואל השאלה:
הייתה עכשיו שאלה בחמות שמישהו אשכנזי אמר שהמזרחיים צריכים להגיד לו תודה על זה שהוא הביא אותנו לארץ והסכים לקבל אותנו ואנחנו צריכים לחיות פה בפחות מעמד כי אנחנו מזרחים
אנונימית