6 תשובות
זה ממש ממש פוגע
בהחלט לגיטימי שנעלבת, והן ממש לא היו צריכות להתנהג בצורה הזאת. אם כברר מכירים בנימוס באופן יותר.. נותן עצה.
הן לא היו בסדר.
הן לא היו בסדר.
שואל השאלה:
ואו ,זה עובד ?אני ניראלי ינסה את זה
ואו ,זה עובד ?אני ניראלי ינסה את זה
אנונימית
אני מבין למה נפגעת אבל הם לא ממש יודעים איך לומר את זה כי בשורה תחתונה הם רוצים לטובתך ובנושא כזה נוטים מהר מאוד להפגע וגם אני הייתי בסיטואציה כזו
הן לא היו צריכות להגיד את זה ככה ולצחוק עלייך.... מצטערת שנפגעת
שואל השאלה:
^באמת ,איך אתה יכול לעזור?
^באמת ,איך אתה יכול לעזור?
אנונימית
באותו הנושא: