8 תשובות
שואל השאלה:
אם אין לכם מה להגיד תנעצו, אשמח לעזרה
אני לומדת עכשיו על פירוק לגורמים (כל הדברים לפרק לגורמים) ועל שימושים לפירוק לגורמים
באיזה כיתה את?
שואל השאלה:
ט לול
אהה נו אז מה הבעיה
שואל השאלה:
בעיה כי אני סתומה
שואל השאלה:
בעיה כי אני סתומה
את ממש לא סתומה. מתמטיקה זה הסיוט הכי גדול של החיים שלי מכיתה א' ועדיין. ותחשבי שעוד יש לי הרבה בעיות קשב וריכוז ואני עדיין איכשהו מצליח להסתדר.
את יכולה רק תאמיני בעצמך, סתומה את לא.
במה את צריכה עזרה ואיך אני יכול לעזור?