16 תשובות
אני מתה
שואל השאלה:
דיי נו אני דיירקשנית זה פשוט מצחיק מידי אני מצטערת
אנונימית
אמאלהה בוכהה זה כזה טובב
תראי את לואי!!!!!! העאהאככ
שואל השאלה:
כןן אני צורחתת
אנונימית
לול רק דיירקשניות יבינו מה כל כך מצחיק
שואל השאלה:
exactly
אנונימית
אני מתהה
זה עצוב שנתקלתי בתמונה הזאת כבר איזה עשר פעמים?
אנונימית
._.לא הבנתי כלום
לואייי אני מתהה
אנונימית
חחח
מתהה אמאלה
ורוניקה נראת ככ טוב הייתי עושה אותה
אני לא כל כך אוהבת את וואן דיירקשן אבל זה קורעע
לול למה זה קיים
והנה הלכה לי השינה
אני שכבר ראיתי את זה לפני מיליון שנה להיות כמו: