7 תשובות
תמיד שנאתי סופגניות
אנונימי
את לא היחידה
אהובה אני טוניסאית..תנסי את זה את תזמיני תוך יום
תזמיני תוך יום*
כמובן שאת לא היחידה
נו מה *תשמיני
את לא היחידה :((
באותו הנושא: