6 תשובות
מי אוהב אותה רק הקטנים אוהבים אותה
אני כן
אנונימית
מה קשור קטנים?
היא ממש חמודה
היא ממש חמודה
אנונימית
את האמת שאני ממש חושבת שהיא חמודה והיא מתוקה כזאת איך אפשר לשנוא אותה
שואל השאלה:
רציני שאני רואה את האח הגדול רק בגלל גל היא הכי טובה שם בבית והיא לא צבועה כמו האנשים שם
רציני שאני רואה את האח הגדול רק בגלל גל היא הכי טובה שם בבית והיא לא צבועה כמו האנשים שם
אנונימית
היא לא הכי אהובה עלי אבל כן היא חמודה ממש ואני אוהבת את איך שהיא מדברת
באותו הנושא: