5 תשובות
הוא הופך לאפס
כל דבר כפול אפס זה אפס
איקס כפול 0 שווה 0 אז אין איקס יותר
כל משתנה שתציב כפול אפס יהיה שווה לאפס, אז פשוט תרשום 0.. אתה יכול "למחוק" את האיקס
שואל השאלה:
תודה:)
תודה:)
באותו הנושא: