89 תשובות
סטיגמות שגברים אבל אי אפשר באמת לדעת זה תלוי בנאדם
הארי סטיילס
תלוי. אין משהו קבוע.
גברים....חיח
גברים עושים יותר תאונות. לכל אלו שעומדים לקפוץ, חישבו את זה באופן יחסי לכמות הנשים והגברים שנוהגים, ועדיין יצא שגברים עושים יותר.
אבל ת'אמת, נראה לי שרוב התאונות של הגברים נובעות מאגו, מניסיון להשוויץ. בעוד שרוב התאונות של נשים קורות נטו מנהיגה גרועה.
אבל, זו רק השערה. אין לדעת.
אבל ת'אמת, נראה לי שרוב התאונות של הגברים נובעות מאגו, מניסיון להשוויץ. בעוד שרוב התאונות של נשים קורות נטו מנהיגה גרועה.
אבל, זו רק השערה. אין לדעת.
גברים לפי דעתי
רציני?
זה לא מי נוהג יותר טוב, זה למי יש יותר ניסיון ואו פחות הזדמנויות לפשל
קח לדוגמא נהגת חדשה מול נהג של 20 שנה, תן להם לנסוע באותו מסלול באותם שעות
הסיכוי של הנהג לא לעשות תאונה שהוא גרם יהיה כמעט אפסי לעומת הסיכוי של הנהגת החדשה
קח לדוגמא נהגת חדשה מול נהג של 20 שנה, תן להם לנסוע באותו מסלול באותם שעות
הסיכוי של הנהג לא לעשות תאונה שהוא גרם יהיה כמעט אפסי לעומת הסיכוי של הנהגת החדשה
אבא שלי נוהג טוב מאמא שלי..
זה תלוי בריכוז של הבן אדם וכמה הוא מעריך את החשיבות של זה❤
זה תלוי בריכוז של הבן אדם וכמה הוא מעריך את החשיבות של זה❤
יש יותר משני מגדרים
לאדעת._.
השאלה האמיתית היא למי אכפת מהסטטיסטיקה הזאת כאילו אין לכם שיעורי בית?
יש יותר משנה מגדרים
אין יותר משני מינים
^^
ולשאלה אמא שלי נוהגת יותר טוב מאבא שלי אבל כל ויכוח שהיא עשתה עם נהגים אחרים 90 אחוז בנות אז לאדע
אין יותר משני מינים
^^
ולשאלה אמא שלי נוהגת יותר טוב מאבא שלי אבל כל ויכוח שהיא עשתה עם נהגים אחרים 90 אחוז בנות אז לאדע
בחרו בחמלה ממש לא חבר יש רק 2 מינים
בן ובת כל השאר זה המצאות של אנשים
בן ובת כל השאר זה המצאות של אנשים
זה תלוי בבנאדם
לא בקטע של להעליב אבל לאף אחד לא אכפת מאינטרסקס... יש שני מינים שמלמדים עליהם לא צריך להיות מתנשא ^^^
אנונימי
מה זה קשור אם זה גבר או אישה שנוהגים לא הבנתי
אין באמת הבדל, וזה לא קשור למין, פשוט זה קצת רחוק מתחום העיסוק של נשים, זה סטטיסטי שהן פחות טובות, אבל זה לא שבגלל שיש לך ז*ן את נוהג יותר טוב...
גברים נוהגים יותר טוב יש לנו ביטחון מאוד גדול על הכביש נשים רק עושות נזק וזה נכון אין מה להתווכח
אנונימי
גברים לרוב אבל יש גם נשים שנוהגות מצוין
באופן סטטיסטי, נשים.
בשנת 2016 נאספו נתונים, שעל פיהם מתוך כ21 אלף תאונות דרכים, רק כ5000 נשים היו מעורבות, לעומת כ14,000 גברים.
כלומר גברים עושים פי שלוש יותר תאונות מנשים.
ומתוך תאונות הדרכים הקטלניות והאקוטיות, שמהוות סיכון חיי אדם ממשי- רק בכ10 אחוז מהמקרים נמצאו הנשים אשמות, בעוד שבכ90 אחוז מהמקרים נמצאו הגברים אשמים.
כמובן שחייבים להכליל גם גורמים נוספים, למשל באופן סטטיסטי גברים נוטים להשתכר יותר ולעלות על הרכב שיכורים.
בגדול, הסיבה לכך שגברים עושים יותר תאונות דרכים היא שנשים לרוב יותר זהירות, לוקחות פחות סיכונים, לא מנסות לעקוף מנתיב ימני בגלל שהרכב מקדימה לא זז, יותר מקשיבות לחוק, ופחות נוסעות על מהירויות שעוברות על המותר. גברים נוטים לקחת סיכונים ופחות להקשיב לחוק יותר מנשים, באופן סטטיסטי.
אבל בוודאי שאי אפשר להסיק דבר לגבי איכות הנהיגה כלפי אדם ספציפי, רק בגלל המין. כל אדם בפני עצמו, וברור שיהיו גם הרבה מקרים שבהם גברים יהיו יותר טובים.
מבחינה סטטיסטית, הנשים יותר טובות.
זה לא נותן לגיטימציה להסיק לגבי אנשים ספציפים, יש גברים שזהירים לא פחות מנשים, ויש נשים שלא שמות על החוק.
בשנת 2016 נאספו נתונים, שעל פיהם מתוך כ21 אלף תאונות דרכים, רק כ5000 נשים היו מעורבות, לעומת כ14,000 גברים.
כלומר גברים עושים פי שלוש יותר תאונות מנשים.
ומתוך תאונות הדרכים הקטלניות והאקוטיות, שמהוות סיכון חיי אדם ממשי- רק בכ10 אחוז מהמקרים נמצאו הנשים אשמות, בעוד שבכ90 אחוז מהמקרים נמצאו הגברים אשמים.
כמובן שחייבים להכליל גם גורמים נוספים, למשל באופן סטטיסטי גברים נוטים להשתכר יותר ולעלות על הרכב שיכורים.
בגדול, הסיבה לכך שגברים עושים יותר תאונות דרכים היא שנשים לרוב יותר זהירות, לוקחות פחות סיכונים, לא מנסות לעקוף מנתיב ימני בגלל שהרכב מקדימה לא זז, יותר מקשיבות לחוק, ופחות נוסעות על מהירויות שעוברות על המותר. גברים נוטים לקחת סיכונים ופחות להקשיב לחוק יותר מנשים, באופן סטטיסטי.
אבל בוודאי שאי אפשר להסיק דבר לגבי איכות הנהיגה כלפי אדם ספציפי, רק בגלל המין. כל אדם בפני עצמו, וברור שיהיו גם הרבה מקרים שבהם גברים יהיו יותר טובים.
מבחינה סטטיסטית, הנשים יותר טובות.
זה לא נותן לגיטימציה להסיק לגבי אנשים ספציפים, יש גברים שזהירים לא פחות מנשים, ויש נשים שלא שמות על החוק.
אנונימי יש רק 2 מינים נקודה כל השאר זה בולשיט שאנשים ממציאים אתה גבר או אתה אישה אין עוד מינים בשם אוזטקנס או כוגדקד נכון אז יש רק 2 מינים.
^ אין.. הבורות שלך זה משהו..
בחרו בחמלה
אבל מי שאל?? דיי לא כל פעם צריך להכניס את הזה שלך לפה, מישהו נעלב? לא. יופי שישאר כך
אבל מי שאל?? דיי לא כל פעם צריך להכניס את הזה שלך לפה, מישהו נעלב? לא. יופי שישאר כך
אנונימי
שתיהם
למרות שזה תלוי בבן אדם
למרות שזה תלוי בבן אדם
אנונימית
זה לא משנה מין נו- זה משנה השכל של מי שנוהג
@בחרו בחמלה
הבורות שלי??? איך זה הגיוני שזה בורות שלי שאני שם עובדות על השולחן ואת לא מבינה
אני אומר לך יש 2 מינים וזה עובדה נקודה את לא יכולה להתווכח איתי על עובדות ועוד אחרי זה להגיש הבורות שלי זה לא הגיוני.
הבורות שלי??? איך זה הגיוני שזה בורות שלי שאני שם עובדות על השולחן ואת לא מבינה
אני אומר לך יש 2 מינים וזה עובדה נקודה את לא יכולה להתווכח איתי על עובדות ועוד אחרי זה להגיש הבורות שלי זה לא הגיוני.
גברים בתכלס אבל יש כאלה שנוהגים מפחיד אז הבנות לוקחות במצבים כאלו
אני חושב שגברים יותר אממ אבל לא להכליל גם יש הרבה בנות שיכולות לנהוג טוב זה תלוח בבן אדם עצמו לדעתי וביכולות שלו יותר
אין יותר טוב
אני נוהגת הכי טוב איפה השאלה בכלל
פשוט כל דבר קשור למין עכשיו?
יש נהגים גרועים ויש נהגות גרועות.
יש נהגים גרועים ויש נהגות גרועות.
אנונימית
כל מי שנוהג רגוע ולא בלחץ
מתישהו חציתי כביש ואיזה נהג טס בכביש וצפר כל הזמן וכולם ברחוב היו חרשים
מתישהו חציתי כביש ואיזה נהג טס בכביש וצפר כל הזמן וכולם ברחוב היו חרשים
רק אומרת שאח שלי נהג גרוע ואחותי נהגת ממש טובה ואבא שלי נהג מדהים ואמא שלי נוסעת כמו צב כי אם לא יהיה תאונה קיצר לא קשור למין אז שה
תלוי מי הנהג/ת, לא במין.
אני חושב שגברים בישראל יותר טובים, בגלל שיש הרבה מצבים לא נורמליים (עקיפות מסוכנות ולחץ) שגברים מתמודדים איתם יותר טוב, אבל נשים לרוב משתדלות להיות זהירות יותר.
אבא שלי נוהג יותר טוב מאמא שלי.
כל אלו שמתווכחים, יש יותר משני מינים, יש גם אדם שנולד עם שני האיברים ביחד, אבל זה קטנוניות לספור אותו בגלל הכמות הממש קטנה של זה שהם כבר לא משפיעים, והמערכת הפנימית שלהם...
אני חושב שגברים בישראל יותר טובים, בגלל שיש הרבה מצבים לא נורמליים (עקיפות מסוכנות ולחץ) שגברים מתמודדים איתם יותר טוב, אבל נשים לרוב משתדלות להיות זהירות יותר.
אבא שלי נוהג יותר טוב מאמא שלי.
כל אלו שמתווכחים, יש יותר משני מינים, יש גם אדם שנולד עם שני האיברים ביחד, אבל זה קטנוניות לספור אותו בגלל הכמות הממש קטנה של זה שהם כבר לא משפיעים, והמערכת הפנימית שלהם...
נשים כפרע גברים גרועים בהכול אין דבר אחד שהם יודעים לעשות רק הנשים בעולמינו חכמות ויודעות לעשות הכול: גם לבשל, גם לנקות, גם לעבוד, גם לטפל בילדים, גם לדאוג לבית וכן גם אפילו לנהוג
אין דבר אחד שהגבר יותר טוב בו מאישה
אין דבר אחד שהגבר יותר טוב בו מאישה
אנונימי
גברים חד משמית
תלוי באנשים שנוהגים.
תפסיקו, אין דבר כזה "יותר טוב"
יכול להיות בן גרוע ובת טובה.
וההפך!
תפסיקו, אין דבר כזה "יותר טוב"
יכול להיות בן גרוע ובת טובה.
וההפך!
כל אלה שאומרים גברים
חמודים שלי, לא ראיתם אותי נוהגת
חמודים שלי, לא ראיתם אותי נוהגת
הומואים
שמעו...על פי הסטטיסטיקה, רק נוכחות של גבר באוטו מגבירה את הסיכוי לתאונות, וזה המורה שלי (גבר) לתעבורה אמר, לא אני, זה מה שכתוב בחומר הלימוד ואתם מוזמנים לבדוק.
כך שעם כל הבדיחות...כנראה שנשים.
כך שעם כל הבדיחות...כנראה שנשים.
זה לא משנה, יכול להיות גבר שנוהג ממש גרוע ואישה שנוהגת ממש טוב וההפך
זה תלוי בהרבה גורמים. אני אישית שמעתי שהסטטיסטיקה מראה שגברים עושים יותר תאונות, אבל באמת שזה חסר טעם להתעסק בזה.
ובן אדם פרטי, אין יותר משני מינים. מי שנולד עם 2 האיברים זה מוטציה, לא מין בפני עצמו.
ובן אדם פרטי, אין יותר משני מינים. מי שנולד עם 2 האיברים זה מוטציה, לא מין בפני עצמו.
תכלס מרשים רק לבנים להיות נהגי מירוץ.... אבל רוב הפעמים הם נופלים מהמסלול.
^^^ יש יותר משני מינים. יש מין נוסף שנקרא "אינטרסקס".
אינטרסקס- אדם הנולד עם סימנים של זכר ועם סימנים של נקבה. (הגדרה זו שייכת לקהילה הגאה ואפשר לקרוא על זה עוד בגוגל)
גבר ואישה אלו הגדרות של מגדר, לא של מין.
אינטרסקס- אדם הנולד עם סימנים של זכר ועם סימנים של נקבה. (הגדרה זו שייכת לקהילה הגאה ואפשר לקרוא על זה עוד בגוגל)
גבר ואישה אלו הגדרות של מגדר, לא של מין.
אני נוהג עליה אז נראלי בנים...
אוי כל כך מצחיק. ^
אפשר קצת מהמצחיק שלך?
(ציני)
אפשר קצת מהמצחיק שלך?
(ציני)
את ממש סתומה ידעתי שתשאלי את זה חחח חחח חחח
בכל מקרה אנחנו נוהגות הכי טוב
בברכה שיפרה כוברה רוחמית אנסית
שבת שלום חד שמח יקירתי
בברכה שיפרה כוברה רוחמית אנסית
שבת שלום חד שמח יקירתי
זה לא קשור למגדר.
יש נשים שהן נוהגות טוב ויש נשים שהן לא נוהגות טוב.
יש גברים שנוהגים טוב ויש גברים שלא נוהגים טוב.
יש נשים שהן נוהגות טוב ויש נשים שהן לא נוהגות טוב.
יש גברים שנוהגים טוב ויש גברים שלא נוהגים טוב.
גברים
מה? זה לא קשור למגדר , זה קשור למי שנוהג טוב, סטיגמה מטופשת.
אני נוהגת יותר טוב משני ההורים שלי ומשאר החברים שלי כי למדתי לנהוג מגיל קטן זה לא משנה המין...
אנונימית
יהבית חמודהה אנחנו נוהגות הכי טוב
גברים. חח כל פעם שאני עם אבא שלי באוטו ויש אוטו מפגר אחד שעושה משהו לא נכון בכביש אנחנו מהר בודקים ותמיד כולם עד היום היו בנות. חחח זה בד"פ כזה. נ.ב חשוב לציין שאני בת
אני בת 12 ואני אומרת שגברים
כי יש לי גרף, בדקתי ויש לי ניסיון בכל העסק
כי יש לי גרף, בדקתי ויש לי ניסיון בכל העסק
אנונימי
פרסיליה קשתי
אין הבדל.
באותה נימה אני רוצה גם להגיד שסבתא שלי (70+) נוהגת כמו נהגת מרוצים באמצע העיר.
באותה נימה אני רוצה גם להגיד שסבתא שלי (70+) נוהגת כמו נהגת מרוצים באמצע העיר.
אנונימי
אין קשר. מי שנוהג טוב נוהג טוב.
אין איזה הורמון או משהו שגורם לנשים לחוד או לגברים לחוד לנהוג יותר טוב.
אם את שואלת מבחינת מה אומרים (שזה לגמרי לא נכון וממש שוביניסטי) אז אומרים שגברים אבל שוב פעם - זה ממש לא נכון.
אין איזה הורמון או משהו שגורם לנשים לחוד או לגברים לחוד לנהוג יותר טוב.
אם את שואלת מבחינת מה אומרים (שזה לגמרי לא נכון וממש שוביניסטי) אז אומרים שגברים אבל שוב פעם - זה ממש לא נכון.
הנשים
בגלל הגברים נוסעים כמו איזה ערסים
תודה על המינוסים;)
בגלל הגברים נוסעים כמו איזה ערסים
תודה על המינוסים;)
אנונימית
לרוב נשים נוסעות יותר ברוגע, כנראה שנשים כי רוב התאונות מגברים.
גברים מפגינים יותר ביטחון בנהיגה, אבל זה לא אומר שהם נהגים טובים יותר.
מה זה קשור למגדר מה הקשר אמאלהההההה
גם גבר יכול לנסוע פח וגם אישה
זה קשור לבן אדם עצמו וליידע שהוא רכש והבין
-
תודה על המינוסים, הוכחה שיש כאן אנשים ממש סתומים בסטיפס❤
גם גבר יכול לנסוע פח וגם אישה
זה קשור לבן אדם עצמו וליידע שהוא רכש והבין
-
תודה על המינוסים, הוכחה שיש כאן אנשים ממש סתומים בסטיפס❤
תלוי בבן אדם
זה לא משנה המגדר
אבא שלי
לכל אלה שאמרו שגברים עושים יותר תאונות וזאת הסטטיסטיקה, היא מחולק לתאונה ומפגע, ואם תעמיקו קצת יותר נשים מעורבות ביותר תאונות ומפגעים מאשר גברים.
מפגע הוא נזק לרכוש בלבד, ללא פגיעה פיזית. ואילו בתאונה מעורבת פגיעה פיזית אפילו הכי קטנה, שבר באצבע למשל.
אפשר לקחת את זה לכמה מקומות, נכון לעכשיו הסברה היא שגברים נוהגים יותר נהיגות בין עירוניות ששם הסיכוי להיות מעורב בתאונה גבוהה יותר מאשר בדרך עירונית.
זה עפ''י קרוב משפחה מהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, וסתם שתדעו - לא בדקו לעומק את הנושא מאז 2009, ככה שהמצב היה גם שונה מהיום.
מפגע הוא נזק לרכוש בלבד, ללא פגיעה פיזית. ואילו בתאונה מעורבת פגיעה פיזית אפילו הכי קטנה, שבר באצבע למשל.
אפשר לקחת את זה לכמה מקומות, נכון לעכשיו הסברה היא שגברים נוהגים יותר נהיגות בין עירוניות ששם הסיכוי להיות מעורב בתאונה גבוהה יותר מאשר בדרך עירונית.
זה עפ''י קרוב משפחה מהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, וסתם שתדעו - לא בדקו לעומק את הנושא מאז 2009, ככה שהמצב היה גם שונה מהיום.
אנונימי
מה-
המגדר לא משנה בכלל
המגדר לא משנה בכלל
תלוי.
זה לא שנשים נוהגות גרוע
פשוט יש להם חוקים משלהם!!!!
סתם אבל בתכלס גברים באמת נוהגים יותר טוב.
פשוט יש להם חוקים משלהם!!!!
סתם אבל בתכלס גברים באמת נוהגים יותר טוב.
חחח תלוי בשני המינים אין מין אחד..שניהם
די להפריד כל דבר אם הוא לא משנה, זה לא בנים ובנות זה אנשים
מבחינה סטטיסטית יש יותר גברים שנוהגים מאשר נשים ולכן גם יותר גברים שנוהגים טוב יותר מאשר נשים
מעוד נקודת מבט יכול מאוד להיות שגברים יעשו יותר תאונות.
מעוד נקודת מבט יכול מאוד להיות שגברים יעשו יותר תאונות.
מי שיודע לנהוג
נשים לא יודעות אפילו לפתוח את הדלת של הנהג
כל אחד שלא שותה ונוהג ומכבד את חוקיי התעבורה ללא קשר למגדר.
זה תלוי בבן אדם
אנשים תבדקו סטטיסטיקה, עד לפני חודשיים הייתי בטוחה שגברים נוהגים יותר טוב, כשבודקים מגלים שזה לא נכון.
אם לדייק- גברים מעורבים יותר בתאונות מסוכנות באמת, ונשים בתאונות שאולי תהיה דפקה בדלת של הרכב, וזה בגלל שגברים בדרך כלל נוסעים עם אובר ביטחון ולא מפחדים לעשות כלום, בעוד נשים נזהרות יותר.
שוב, זה סטטיסטיקה, זה לא אומר שכל גבר ואישה יהיו ככה, יש המון גברים שטובים מנשים והמון נשים שטויות מגברים, סטטיסטיקה זה מאוד כללי.
אם לדייק- גברים מעורבים יותר בתאונות מסוכנות באמת, ונשים בתאונות שאולי תהיה דפקה בדלת של הרכב, וזה בגלל שגברים בדרך כלל נוסעים עם אובר ביטחון ולא מפחדים לעשות כלום, בעוד נשים נזהרות יותר.
שוב, זה סטטיסטיקה, זה לא אומר שכל גבר ואישה יהיו ככה, יש המון גברים שטובים מנשים והמון נשים שטויות מגברים, סטטיסטיקה זה מאוד כללי.
הכללה מטומטמת
במקרה שלי זה הנשים במשפחה אבל אצל רוב האנשים זה גברים (פשוט במשפחה שלי כולם חושבים שהם נהגי מרוצים)
נשים לא יודעות לנהוג נקודה בואו נסיים פה אם השאלה
אנונימי
אנונימי, אחותי הגדולה הוציאה רישיון בטסט השני ואחי הוציא בטסט רביעי, היא הוציאה בגיל 16 ו11 חודשים והוא בגיל 18 וחצי.
מה הקשר מי הוציא ראשון רישיון יכול להיות גם שאת תוציא בגיל 16.9 ואני בגיל 25 ואני ינהג יותר טוב ממך
אנונימי
זה קשור מאודה כדי להוציא רישיון צריך לנהוג טוב, היא הוציאה מהר מאוד במעט מבחנים ובגיל צעיר כי נהגת טובה ממנו.
זה פשוט מאוד, נוהג טוב-מקבל רישיון.
גם היום היא נוהגת טוב יותר, אני מפחדת לנסוע איתו ואיתה אני נהנית.
אל תגיד דברים שאתה לא מבין בהם ולך תבדוק את הטענות שלך לפני שאתה זורק מילים לאוויר.
זה פשוט מאוד, נוהג טוב-מקבל רישיון.
גם היום היא נוהגת טוב יותר, אני מפחדת לנסוע איתו ואיתה אני נהנית.
אל תגיד דברים שאתה לא מבין בהם ולך תבדוק את הטענות שלך לפני שאתה זורק מילים לאוויר.
זה קשור מאודה כדי להוציא רישיון צריך לנהוג טוב, היא הוציאה מהר מאוד במעט מבחנים ובגיל צעיר כי נהגת טובה ממנו.
זה פשוט מאוד, נוהג טוב-מקבל רישיון.
גם היום היא נוהגת טוב יותר, אני מפחדת לנסוע איתו ואיתה אני נהנית.
אל תגיד דברים שאתה לא מבין בהם ולך תבדוק את הטענות שלך לפני שאתה זורק מילים לאוויר.
זה פשוט מאוד, נוהג טוב-מקבל רישיון.
גם היום היא נוהגת טוב יותר, אני מפחדת לנסוע איתו ואיתה אני נהנית.
אל תגיד דברים שאתה לא מבין בהם ולך תבדוק את הטענות שלך לפני שאתה זורק מילים לאוויר.
ממש לא ילדה את טועה לכי לשתות זירו
אנונימי
גברים
לול
אנונימית
לא מצחיק^^^
באותו הנושא: