5 תשובות
כל אחד והדעה שלן
שואל השאלה:
אוקיי, מה דעתך?
אוקיי, מה דעתך?
אנונימי
שסבבה.
גם אני מבטל את התגובות ואין סיבה מיוחדת פשוט סתם
גם אני מבטל את התגובות ואין סיבה מיוחדת פשוט סתם
שואל השאלה:
חייבת להיות סיבה חחח
למה אתם עושים את זה חייב לדעת
חייבת להיות סיבה חחח
למה אתם עושים את זה חייב לדעת
אנונימי
יש אנשים שמעדיפים לא לשמוע דעות של אנשים ולא להתבאס סתם כי מישהו רשם משהו רע
אנונימי
באותו הנושא: