5 תשובות
כל אחד והדעה שלן
שואל השאלה:
אוקיי, מה דעתך?
אנונימי
שסבבה.
גם אני מבטל את התגובות ואין סיבה מיוחדת פשוט סתם
שואל השאלה:
חייבת להיות סיבה חחח
למה אתם עושים את זה חייב לדעת
אנונימי
יש אנשים שמעדיפים לא לשמוע דעות של אנשים ולא להתבאס סתם כי מישהו רשם משהו רע
אנונימי