17 תשובות
לדעתי כן
וואו כן
כן
לא הטעם שלי בכלל
כן זה יפה
אני שם אפילו צבעים אחרים
אנונימי
אני בוכהההההה^^
אנונימית
אהבתי את ההומור שלך הוא משובח
אנונימית
מה הבעיה שלכם עם לק שחור
אני שם לקים בהרבה צבעים אפילו באדום
אנונימי
שואל השאלה:
^ אתה ציני אני לא מבין
אנונימי
אני רציני
אנונימי
תלוי לפי הטעם
כי יש כאלה שמתחברים לזה וזה יפה והכל אבל *לדעתי זה קצת פחות*
ויש כאלה שחושבים שזה לא יפה וזאת זכותם
אני אישית פחות מתחברת :)
ברור
זה מושלם
רק בריאות.
לא
אנונימי
לא יפה לאף אחד
אנונימית