17 תשובות
לדעתי כן
וואו כן
כן
לא הטעם שלי בכלל
כן זה יפה
אני שם אפילו צבעים אחרים
אני שם אפילו צבעים אחרים
אנונימי
פחות..
אני בוכהההההה^^
אנונימית
אהבתי את ההומור שלך הוא משובח
אנונימית
מה הבעיה שלכם עם לק שחור
אני שם לקים בהרבה צבעים אפילו באדום
אני שם לקים בהרבה צבעים אפילו באדום
אנונימי
שואל השאלה:
^ אתה ציני אני לא מבין
^ אתה ציני אני לא מבין
אנונימי
אני רציני
אנונימי
תלוי לפי הטעם
כי יש כאלה שמתחברים לזה וזה יפה והכל אבל *לדעתי זה קצת פחות*
ויש כאלה שחושבים שזה לא יפה וזאת זכותם
כי יש כאלה שמתחברים לזה וזה יפה והכל אבל *לדעתי זה קצת פחות*
ויש כאלה שחושבים שזה לא יפה וזאת זכותם
אני אישית פחות מתחברת :)
ברור
זה מושלם
זה מושלם
רק בריאות.
לא
אנונימי
לא יפה לאף אחד
אנונימית
באותו הנושא: