3 תשובות
וואיי זה כלכך אני
את לא חייבת להרגיש שמחה בשבילים, ולא צריכה להכריח את עצמך, זאת ממש לא בעיה
גם אני מרגישה ככה אבל אני משתדלת פשוט להיות שמחה ולצחוק גם אם זה מזוייף כי בכל מקרה זה מוסיף לאווירה ולפעמים זה עושה אותי גם שמחה