3 תשובות
אף פעם לא ממש השתמשתי במצב הזה אבל אם נפעיל קצת את ההיגיון, אז כן
לא רואה סיבה שלא יופיעו לך העדכונים
לא רואה סיבה שלא יופיעו לך העדכונים
שואל השאלה:
וכשאני אתעורר ואחזיר בחזרה העדכונים יופיעו לי?
וכשאני אתעורר ואחזיר בחזרה העדכונים יופיעו לי?
אנונימית
הירח הזה זה לא מצב לילה, אלא מצב "נא לא להפריע"
זה בעצם משתיק את כל השיחות והעדכונים
זה בעצם משתיק את כל השיחות והעדכונים
באותו הנושא: