3 תשובות
כי יש בממתקים מלא סוכר, כולם יודעים שסוכר זה לא בריא
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה האם זאת יכולה להיות תשובה יותר מלאה אני מנסה לעשות אותה שעתיים כמעט ולא מצליחה
תודה רבה האם זאת יכולה להיות תשובה יותר מלאה אני מנסה לעשות אותה שעתיים כמעט ולא מצליחה
ממתקים אינם נחשבים כמזון בריא למרות שיש בהם פחמימות, מכיוון שבממתקים יש גם סוכר, מלא סוכר.
וסוכר זה לא בריא
וסוכר זה לא בריא
אנונימית
באותו הנושא: