6 תשובות
לא זה ולא זה,יותר בכיוון האמצע.
שני הסוגים יכולים להעלות לי, לא יודע
שואל השאלה:
מה לדוגמא עכשיו היה בא לכם? מה סוג מחר*ן אתכם?
אנונימית
בתור מישהי שנמשכת לשני המינים , באמצע , לא מסננת ולא נמרחת יותר מידי
כל קיצון הוא לא טוב, מישהי באמצע
מישהי שמצד אחד מבינה מה היא שווה, בעלת ביטחון עצמי ועקרונות. מצד שני שתהיה בוגרת ולא תשחק בקקי, בגרות זה שם המשחק
אני אוהב בנות שמדברות פתוח ואומרות את מה שהם מרגישות ולא משחקות משחקים מעצבנים.