התחברות
הרשמה
בעבודהת הגשה לכתוב את התאריך שבו הגשתי או המועד הסופי של ההגשה או מתי הכנתי?
13 בדצמבר 2020, 15:51
עבודה לבית ספר
עבודה
בגרויות
שיעורי בית
כתיבה
תשובה אחת
מתי הכנת אני חושבת
ל
לאמות ורודות
באותו הנושא:
איך אני אמורה לכתוב מעמודות להגשת עבודה?
אני הגשתי עבודה ענקית ממש יום אחרי תאריך ההגשה
חברות שלי בשיעור, אני בוכה פה כי כל העבודה שלי נמחקה וזה התאריך הגשה האחרון הסופי. אמא שלי תרצח אותי.
זה נראלכם הוגן שלפני כמה ימים הביאו לנו עבודה בספרות ל 30% להגשה עד יום ראשון והרגע הודיעו שהקדימו את תאריך ההגשה
אני עושה משימת הגשה במחשב וכבר כואגות לי העיינים, היום התאריך האחרון להגשה, ללכת לידון ולסיים את זה מחר בתקווה שיהיו
אני צריכה לעשות עבודת הגשה בתרבות ישראל, ואני צריכה דמות מופת לכתוב עלייה את העבודה.
הייתה לנו עבודה להגשה ואני היחידה שהגשתי...יצאתי חנונית?
אם כתוב שצריך להגיש עבודה לפני חלוף התאריך 7/12
אם אני קיבלתי בבגרות באזרחות 75 בעבודת הגשה 100 ובציון ההגשה 95 כמה הציון הסופי שלי?
יש לי עבודה בהסטוריה להגשה עכשיו כתוב בה 'בחירת מקור חזותי' מה זה אומר?
המשוב לא עובד לי...הוא נתקע וכתוב שזו בעיה כללית ויש לי עבודה להגשה.מה לעשות?