5 תשובות
לא תמיד מדברים מאוחר יותר
זה סתם בשביל לסיים את השיחה בטוב
שואל השאלה:
אבל זה בכתיבה...
אנונימית
גם כשזה בכתיבה
אם את רוצה שתדברו תחכי שהוא יהיה מחובר אחרי ארבע שלוש שעות כזה ותשלחי משהו
שואל השאלה:
שלחתי אחרי 3 שעות מה קורה ועכשיו כבר עברו עוד 3 שעות ממתי ששלחתי סתם הודעה והוא מחובר ולא מגיב
אנונימית
אוי אוי אוי איזה מעצבן