5 תשובות
לא תמיד מדברים מאוחר יותר
זה סתם בשביל לסיים את השיחה בטוב
זה סתם בשביל לסיים את השיחה בטוב
שואל השאלה:
אבל זה בכתיבה...
אבל זה בכתיבה...
אנונימית
גם כשזה בכתיבה
אם את רוצה שתדברו תחכי שהוא יהיה מחובר אחרי ארבע שלוש שעות כזה ותשלחי משהו
אם את רוצה שתדברו תחכי שהוא יהיה מחובר אחרי ארבע שלוש שעות כזה ותשלחי משהו
שואל השאלה:
שלחתי אחרי 3 שעות מה קורה ועכשיו כבר עברו עוד 3 שעות ממתי ששלחתי סתם הודעה והוא מחובר ולא מגיב
שלחתי אחרי 3 שעות מה קורה ועכשיו כבר עברו עוד 3 שעות ממתי ששלחתי סתם הודעה והוא מחובר ולא מגיב
אנונימית
אוי אוי אוי איזה מעצבן
באותו הנושא: