4 תשובות
בטעות הטרדתי מינית בגלל התיקון האוטומטי שלי.
FML
לא זוכרת מה זה היה אבל כתבתי משהו והוא יצא לא נכון ואז שלחתי שוב וזה יצא גם לא נכון ורק בפעם השלישית זה יצא לי טוב חחח
במקום לכתוב "מבהירה כמה דברים" זה תיקן לי ל"מבעירה כמה גברים"
בקבוצת ווטסאפ עם המחנכת שלי התכוונתי לכתוב "אתן רציניות?" והתיקון אוטומטי תיקן את זה ל"אתן לסביות?" פאדיחה:)
אנונימית