4 תשובות
בטעות הטרדתי מינית בגלל התיקון האוטומטי שלי.
לא זוכרת מה זה היה אבל כתבתי משהו והוא יצא לא נכון ואז שלחתי שוב וזה יצא גם לא נכון ורק בפעם השלישית זה יצא לי טוב חחח
במקום לכתוב "מבהירה כמה דברים" זה תיקן לי ל"מבעירה כמה גברים"
בקבוצת ווטסאפ עם המחנכת שלי התכוונתי לכתוב "אתן רציניות?" והתיקון אוטומטי תיקן את זה ל"אתן לסביות?" פאדיחה:)
אנונימית
באותו הנושא: