14 תשובות
אני מניחה שמגיל 18
18
שואל השאלה:
לא מוגזם קצת?
אנונימית
16+
WFM
שואל השאלה:
הם אף פעם לא באים בגישה טובה הם לא ניסו להכיר אותו בכלל וזה עצוב אני באמת אוהבת אותו.. ודרך אגב כואב לשמוע על זה שלא רוצים שאתה וחבר שלך תהיו ביחד, לך עם הלב שלך
אנונימית
שואל השאלה:
אחד אני שמחה שאתה לא שם עליהם למרות שהם ההורים שלך והם אנשים משמעותיים בחיים שלך (או שלא) כי זה רק יעשה לך רע לתת להם למנוע ממך לחיות לפי הלב שלך.
שתיים הם לא מוכנים לשמוע אפילו במיוחד אבא שלי שלא רוצה שיגעו לי בברך בכלל ולא מוכן להכיר אותו כיאלו הוא פשוט אמר לי בפירוש שהוא אוסר עליי לצאת איתו ואני לא ממש יודעת מה לעשות כרגע
אה ואני בת 15
אנונימית
שואל השאלה:
מסורתיים
אבא קשוח כזה
תודה על העצות
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט חושבת שיש לו בעיה איתו כי הוא גם גדול ממני בשנתיים גם בא לא מהשכונה הכי טובה וגם עושה שטויות עם חברים שלו כיאלו לא יודעת גם אני בעצמי מה לעשות עם כל זה כי אני אוהבת אותו בסופו של דבר
אנונימית
שואל השאלה:
בשטויות התכוונתי לעישון ושתייה הוא לא עבריין חלילה,
מכירה אותו קרוב לחצי שנה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל גם אם הייתי מביאה לו איזה גאון עשיר מרמת אביב הייתה לו בעיה
אנונימית
שואל השאלה:
הוא גם הבטיח לי שהוא יפסיק לעשן אז אני חושבת שזה כבר יותר טוב
אנונימית
לכ יכולים להחליט בשום גיל החלטה שלך