3 תשובות
שואל השאלה:
קודם כל לתגובה הראשונה אנחנו לא ידידים או משהו כזה אפילו לא אומרים היי וזה..
ולתגובה השניה אני מכירה אותו הוא בכיתה שלי פשוט פאדיחות כי זה תמונה שמלא אנשים מסתכלים עליה
קודם כל לתגובה הראשונה אנחנו לא ידידים או משהו כזה אפילו לא אומרים היי וזה..
ולתגובה השניה אני מכירה אותו הוא בכיתה שלי פשוט פאדיחות כי זה תמונה שמלא אנשים מסתכלים עליה
הילדה בלחצי
תמחקי תתגובה ותכתבי לו בצאט "למה הגבת לי על התמונה אנחנו מכירים?"
אנונימית
אל תהייה בלחץ תרשמי לו נסיך או משהו