3 תשובות
שואל השאלה:
בבקשה חשוב לי ממש לדעת מה לעשות תעזרו לי
אנונימית
זה מה שהם מאמינים בו, ברור שזה לא נעים והכל. אמרת שאת אוהבת את חבר שלך, תהייה איתו ואל תתייחסי לזה יותר מידי. כמובן תכבדי את זה שהם לא רוצים שתהייו בבית וזה אבל לדעתי אל תוותרי עליו בגללם
הם כאלה והם לא ישתנו. זו התרבות שלהם.
אם את אוהבת את החבר שלך, תהיי איתו. אבל רק אם את בקטע של חתונה.
עם אנשים מהמגזר הזה אין משחקים.
עדיף שתתחתני איתו או תמשיכי הלאה...
כי כנראה שלא תתקבלי במשפחה גם עד שלא תתחתנו :/
אני בטוח שהוא אוהב אותך נורא, מקווה שיסתדר לך!