7 תשובות
שואל השאלה:
למה כולכם קוראים לי גינקס ולא באים משחק ימעצבנים
שואל השאלה:
אגב איפה לחמם וכמה?
בטוסטר או במחבת גינקס
אנונימית
שואל השאלה:
בואי ליג
אוכלים לול
קיצר תחמם את זה יהיה טעים
כן זה בסדר גינקס
אנונימית
בטח שאפשר עדיין לחמם ולאכול חחח
אני מבין באוכלים