7 תשובות
שואל השאלה:
למה כולכם קוראים לי גינקס ולא באים משחק ימעצבנים
למה כולכם קוראים לי גינקס ולא באים משחק ימעצבנים
שואל השאלה:
אגב איפה לחמם וכמה?
אגב איפה לחמם וכמה?
בטוסטר או במחבת גינקס
אנונימית
שואל השאלה:
בואי ליג
בואי ליג
אוכלים לול
קיצר תחמם את זה יהיה טעים
קיצר תחמם את זה יהיה טעים
כן זה בסדר גינקס
אנונימית
בטח שאפשר עדיין לחמם ולאכול חחח
אני מבין באוכלים
אני מבין באוכלים
באותו הנושא: