13 תשובות
חח אני מתערב שאתה לא היחיד בעולם שעשית את זה.
ואגב: איכס!!!
ואגב: איכס!!!
שואל השאלה:
יואוו זה עד כדי כך נורא
יואוו זה עד כדי כך נורא
אנונימי
שואל השאלה:
וואיי אני באמת אנסה לשכוח כל זכר לזה
וואיי אני באמת אנסה לשכוח כל זכר לזה
אנונימי
זה לא עד כך נורא, אבל כן זה דיי מגעיל...
(אם *לא הייתה לך ברירה*, זה מה שעושים)
(אם *לא הייתה לך ברירה*, זה מה שעושים)
לא כל כך הייתה לך ברירה ולכולנו קרו מקרים לא נעימים כמו להשתין בים ונכון זה מגעיל אבל ברגע מסויים כולם עושים את זה בגיל כזה או אחר.
(ולא, זה לא אומר שצריך להפוך את זה להרגל קבוע)
(ולא, זה לא אומר שצריך להפוך את זה להרגל קבוע)
איכס אחי איזה שרוט ומגעילל נודר
btw:גם אני עשיתי את זה
btw:גם אני עשיתי את זה
אנונימי
שואל השאלה:
פשוט היה חשוך רצח וריק אז לא היית לי בעיה
אוףף וואי זה יהיה זיכרון מאוד רע אפילו שזה באמת לא היה כזה נורא
פשוט היה חשוך רצח וריק אז לא היית לי בעיה
אוףף וואי זה יהיה זיכרון מאוד רע אפילו שזה באמת לא היה כזה נורא
אנונימי
שואל השאלה:
^^אהה לפחות אנלא לבדד חחחחח
עצה לחיים אל תאכל משהו הרבה פלפלים חריפים לפני טיול חחחח בחיים
^^אהה לפחות אנלא לבדד חחחחח
עצה לחיים אל תאכל משהו הרבה פלפלים חריפים לפני טיול חחחח בחיים
אנונימי
שואל השאלה:
אז אני מבין שאין שום סיבה שאזכיר את הרגע הזה נכון? אף אחד לא צריך לדעת אני מבין
אז אני מבין שאין שום סיבה שאזכיר את הרגע הזה נכון? אף אחד לא צריך לדעת אני מבין
אנונימי
מה איך אפשר לעשות בים ???! איך ניגבת ? חחח
אנונימית
שואל השאלה:
^ היה נייר אבל בלי קשר לא היה צורך, הגלים החזקים ניקו חחח
^ היה נייר אבל בלי קשר לא היה צורך, הגלים החזקים ניקו חחח
אנונימי
כן אבל עדיין נשאר בחור גלים לא יכולים לנקות ככה טוב חחח
אנונימית
מה?! פעם ראשונה ששמעתי על זה!!
זה שורף לעשות את זה?
זה שורף לעשות את זה?
אנונימית
באותו הנושא: