6 תשובות
ואיי אם הייתי בן הייתי כוסון והייתי מלך השכבה
שואל השאלה:
ועוד שאלה אם הייתה לכם ההזדמנות לשנות את זה הייתם הולכים על זה?
אנונימי
שאלה טובה
יצא לי לחשוב על זה הרבה
כנראה שהיה לי שיער יפה והיה לי סטייל חבל על הזמן ובנות היו מתות עליי
למאו איזה מוזר זה להגיד את זה
אה והייתי לומדת (לומד) לנגן בגיטרה ואז בכלל
אה וכנראה שהייתי נשארת רגישה
אם הייתי בת הייתי שוכב עם אני הבן
אם היתי בן לא היה לי את כל המרדף אחרי הטיפוח יותר מידי אז זה היה קצת יותר קל אבל אצלהם הבעיות אחרות ואפילו לא פחות מהבנות
אנונימית