3 תשובות
בטח. הוא בנאדם כמו כולנו. תגיד "שלום" או משהו
אנונימי
כן תגידי לו היי, רוצה לדבר? אתה פנוי עכשיו...?
תגידי לו תודה על החברות ומשם תתחילי לדבר איתו
באותו הנושא: