14 תשובות
תעשה מה שבאלך ושים פוט על כולן
להתעלם
תתעלם וזה יעלם
תתעלם וזה יעלם
לעשות מה שאתה חושב בלי לפחד על מה שיגידו
תעשה מה שטוב לך תתעלם מאחרים הם יתרגלו לך מי שאתה ואיך שאתה מתלבש גם אם זה לא טוב להם בעין
שואל השאלה:
הלוואי שלעשות מה שבא לי היה כל כך קל
הלוואי שלעשות מה שבא לי היה כל כך קל
אנונימי
את תעשה את זה, לא יהיה לך בסוף חברים.
אנונימי
שואל השאלה:
אז לא יהיה לי חברים אם אני יעשה את זה?
אז לא יהיה לי חברים אם אני יעשה את זה?
אנונימי
ברור שיהיו לך חברים
אל תקשיב לה, סתם נחותה
אל תקשיב לה, סתם נחותה
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה ממש עזרת לי
אוקיי תודה רבה ממש עזרת לי
אנונימי
שואל השאלה:
3>
3>
אנונימי
בכיף יסקסי
תעשה מה שטוב לך, עם חברים שלך לא יקבלו את זה שים להם ז!!ן
מה זה פאם בוי?
תתחיל קודם להתלבש לבד בחדר בבית ואז כשתצבור ביטחון לאט לאט תתחיל להתלבש גם בחוץ
בהצלחה נסיך!
בהצלחה נסיך!
באותו הנושא: