3 תשובות
גם אני לא ראיתי חצי שנה אנשים. לא ידועת באיזה מובן את ביובש. אם זה מבחינה מינית לא אוכל לעזור. אך אם זה מהבחינה שקשה של לשמור על קשר. אז ממש ממליצה לך לנסות להתקשר לאנשים כמה שיותר, לכתוב להם, לשלוח הועדות סתם אפילו על נושאים אקראיים. תנסו גם כולכם להתחיל לראות אותה סדרה משותפת כדי שתיהיה לכם פעילות משותפת.
שואל השאלה:
20 אח,
הבעיה היא שאמא בקבוצת סיכון
20 אח,
הבעיה היא שאמא בקבוצת סיכון
אנונימי
עצה שלי הכול בסדר אני לא יודע בן כמה אתה אבל מעריך בן 14-16 ורק שתדע שיש סיכוי יותר גבוה שידרוס אותך מכונית מאשר שתמות מקורונה אז שים מסיכה שמור על עצמך והכול יהיה בסדר
אנונימי