8 תשובות
אולי ככל שתתבגר זה יעבור לך...
ואני בטוחה שגם אישתך בעתיד תעצור אותך
אל תביא ילדים
רציני
אמא שלי היא הורה מזעזעת אומנם לא מרביצה אבל עדין הורה מזעזעת.
זה לא נחמד
אל תדאג הכול יהיה טוב אתה רק בן 17 ואני חושבת שיעברו כמה שנים עד שתביא ילדים את תתרכך ואתה תשלוט בעצמך
שואל השאלה:
ואין לי בכלל עם מי לדבר על זה, בכלל. תמיד ישלי הרגשה שישפטו אותי אבל אני לא רוצה להגיע למצב שאני אפגע במשהו חי
אנונימי
אני בטוחה שמגיע לך להיות הורה, קודם כל מודעות עצמית זה אחד הדברים החשובים וזה כבר חצי מעבודה על עצמנו ,אתה יודע במה אתה לא טוב ואז אתה תדע איך לתקן ולהשתפר , אתה בן 17 עד שתביא ילדים זה עוד הרבה זמן ואתה תוכל לשפר את עצמך עד אז אתה יכול לעבוד על עצמך !
אני בטוחה שתהיה אבא מדהים זה באמת נשמע שזה חשוב לך ורק לפי זה רואים שאתה בן אדם מדהים -זה הכל תלוי בך !
אתה מוזמן בכיף לדבר איתי על זה ואני בחיים לא אשפוט3>
אולי אתה צריך קצת עזרה איך להתגבר על זה.
ללמוד להיות הורה טוב, זה מתחיל כבר עכשיו.
אם בא לי שיהיה לי רכב משלי אבל אין לי כסף, מה היית מציע לי לעשות? לעבוד קשה ולחסוך כסף או לוותר על האוטו ולנסוע בתחבורה ציבורית כל החיים? כנראה שהאופציה הראשונה.
אותו דבר פה. אם אתה רוצה משהו, צריך לעבוד בשבילו. אולי אתה צודק בזה שעדיף שאדם שלא מוכשר לגדל ילדים כרגע לא יביא אותם, אבל זה לא מסיר ממנו אחריות לגבי ההמשך.
אפשר להשתנות, אפשר להשתפר. אתה לא מי שאתה וזה הכל. תמיד יש לאן לעלות ואנחנו חייבים להתקדם.
חושב שיש סיכוי שתרביץ למישהו? תעבוד על הכעס שלך, תנסה לסגל סבלנות. זה חשוב גם בלי קשר ללהביא ילדים, אתה תפגוש עוד הרבה אנשים בחייך ורצוי וראוי שלא תרים יד או תצעק על אף אחד מהם.
אתה רוצה להיות הורה אבל לא בטוח שתהיה טוב בזה? תנסה להיות האדם הכי טוב שאתה יכול להיות, זה גם יוביל אותך ללהיות הורה טוב יותר מאליו. (ואפשר גם ללמוד חינוך ילדים ממש מהספר, מה אומרים, איך מתנהגים בסיטואציות מסויימות וכו').
חוץ מזה, כדאי לבדוק האם התחושה שלך מבוססת על משהו או שזה פשוט פחד (שגם שם, כדאי לברר ממה הוא נובע).
בהצלחה, מקווה שתזכה להיות הורה טוב ומאושר לילדים שמחים ובריאים:)
בסדר אתה לא מגדל לבד