3 תשובות
עכשיו הייתי שם, מותגים זה בדרכ או אותו דבר או יותר יקר. בשוקים יותר זול ויש גם 2 קניונים מרכזיים שם שאחד נחשב ליותר זול. ובעיקרון כרגע יש גם מלא מבצעים כי חג
בגדול מחירים נמוכים יותר (כי מיסים שם נמוכים יותר).
את משלמת בזהב שם
באותו הנושא: