2 תשובות
אולי יש איזשהו מסר, אני לא יודעת - אבל הכותב בהחלט לא מדהים ובהחלט לא ניתן להגדירו ככותב, מאחר והכתיבה שלו מכאיבה לעיניים ולכן לא הצלחתי לקרא את הג'יבריש הזה.
אני מרשה לעצמי להתבטא ככה מאחר ואמרת שראית אצל כותב אחר
שואל השאלה:
אני יודעת שזה ארוך אבל לפחות תשתדלו לקרוא ולהבין את המוסר...
אל תקחו את זה למקומות לא נכונים...
אחרי הכל לא כיף להיות אותו הדבר.
אנונימית