תשובה אחת
האנטי וירוס הטוב ביותר הוא ההגיון הבריא שלך

אל תעשי שטויות, תשארי בטוחה

אין יותר מדי הגיון באנטי וירוסים, את נותנת לתכנה שאת לא מכירה להכנס לך לשורשים של המערכת, לעשות סריקות מקיפות, לשלוט בתכניות אחרות שאת מורידה ולשמור מידע על ההתנהגות שלך במחשב, בואי כבר תציתי את המחשב שלך באש וזהו
יש אנטי וירוס אחד חינמי שאני סומך עליו. וזה microsoft essential security, מה שכנראה תכירי בתור windows defender וwindows firewall
וזה בגלל... שהוא לא חינמי, את קנית אותו כשקנית את ווינדוס. הוא חלק מהחבילה

מייקרוסופט היא שם מאוד גדול בתחום האבטחה העסקית, חברות ענק משתמשות בפתרונות האבטחה של מייקרוסופט להגן על המידע שלהם, ויש למיקרוסופט ענף חקר אבטחה עצום
אם מייקרוסופט מספיק טובה לחברות כמו גוגל ואמדוקס, היא תיהיה מספיק טובה גם בשבילך

אני כן מציע אבל להוריד malwarebytes. ולא את הגרסת נסיון, אלא את החופשית
זה לא אנטי וירוס, וזה לא יגן עליך בזמן אמת (הגרסת נסיון כן, אבל לא את זה אמרתי להוריד).
mb עושה משהו מאוד פשוט- הוא סורק את כל הקבצים במחשב, ובודק האם הוא מכיר אותם- האם הם נמצאים במאגר מידע של וירוסים ידועים

מדי פעם תריצי בדיקה לראות שלא הכנסת בטעות משהו לא מתאים למחשב איתו, הוא יפעל בשקט לצד הwindows defender והם לא יפריעו אחד לשני.
אני אישית מריץ אותו בכל פעם שאני מוריד משהו, אבל זה בגלל שאני פרנואידי בקשר לכל מה שנכנס לי לכונן



אפליקציות נקיון, אני מוצא את ccleaner מאוד נוח ואמין. גם החינמי
הוא לא תופס הרבה מקום ויש לו ממשק מאוד נוח ואינטואיטיבי. הוא טוב במציאת קבצים יתומים (קבצים בלי שימוש), זבל, נקיון של קאש ושל הזיכרון. לא היה לי בעיות איתו בכל הזמן הזה