13 תשובות
הייתי בוכה
באיזה מובן?
בצחוק או ברצינות?
בשתי המקרים הייתי מעיף לה כאפה.
בצחוק או ברצינות?
בשתי המקרים הייתי מעיף לה כאפה.
הייתי אומרת לו טוב ומתה מבפנים
אאוץ, לא הייתי מגיבה
אממ מתאבדת סתם לא אבל הייתי ממש עצובה ובוכה
חה גם לי אין קראש אולי זה בגלל שאני יודעת שאף אחד בכל מקרה לא יאהב אותי
הייתי אומר גם אני אוהב אותך ואז את השם שלה
אנונימי
הייתי מזמינה אותו לשווארמה על חשבוני כדי שיפסיק לשנוא אותי
הייתי אומרת לו טוב
ומתה מבפנים מהבאסה ומזה שהתאהבתי באפס
ומתה מבפנים מהבאסה ומזה שהתאהבתי באפס
הייתי מבין שהיא ז*נה ולא בשבילי וזהו
^ לול
אני יבכה
אני יבכה
אממ סבבה כי הקראש שלי חשב שהסתכלתי לו על הזי@ במקלחות בטיול שנתי לפני שנה וחצי והוא אמר שהוא בסדר אבל קצת שונא אותי אבל הסתדרנו ועכשיו אנחנו חודשים ביחד
באותו הנושא: