18 תשובות
חחח כן ברור
אני לא...
אבל אין לי מושג למה יש כאלה שכן..
כנראה רוצים להרגיש בוגרים.

r. george
כן, על כולם.
FML
חחחיחחח כן לפעמים
לא, גיל לא בהכרח מעיד על חוכמה
לא חוץ מאחי הקטן בשנה אליו אני כן מתנשאת
לא למה שאני אתנשא על ילדים בגיל 19-18
אבל אם את מדברת על התקופות של פעם כן התנשאתי על ילדים בגיל 13 שהייתי בי 15-16
שואל השאלה:
r. geroge
וואי מסכימה לגמרי!!
כל השכבה שלי מתנשאת בטירוף מעל ילדים בכיתה ח
וכאילו מה, אתם הייתם בכיתה הזו לפני שנתיים! לא עברתם איזה משהו מטורף בחיים שלכם, אתם רק חיים בסרט שאתם בוגרים
אנונימית
שאני מדריכה ילדים בני 14 אז כן
אנונימית
חחחכחכחחח תלוי מה הם אומרים
וואי נזכרתי שבתחילת השנה עלינו לכיתה ח הלכנו לכיתות ז והתלחששנו כזה ואמרנו איזה קטנים ונמוכים הם, ונכנסנו לכיתות והשווצנו שאנחנו בכיתה ח גם לחלק מכיתות אמרנו שאנחנו בכיתה יב ובקבע אני מתה וואי זה היה כלכך מצחיק
אנונימית
תלוי מאוד.
אם הוא מתנהג כנו מישהו שקטן ממני אז כן
אבל אם לא אז לא
לא, משום שלא סבלתי שבגילם התנשאו מעליי
זה די תלוי, לפעמים כן ולפעמים לא
לפעמים בצחוק
גם בכמה חודשים
כמובן