11 תשובות
סדרה נחמדה אבל אינלי כוח לראות ראיתי איזה 4 פרקים
לא ראיתי אבל שמעתי שהיא טובה.
לא ראיתי אבל חברה שלי אוהבת אותה(:
טובה לפי הביקורות אבל tbh התחלתי רק בגלל קייסי ואיזי..
סדרה חמודה לראות שמשעמם
אהבתי
די משעממת לפי דעתי
מהממת אבל היו דברים שהתבאסתי שקרו
שואל השאלה:
דיי בלי ספויילרים מתחננת
דיי בלי ספויילרים מתחננת
אבל יהיה עוד עונה אז זה לא הסוף
ממש אהבתי